חיפוש ראשי תיבות
סידור טבלה
שמירת טבלה
באפשרותך לשמור את הטבלה במאגר הנתונים לנו, אם הטבלה תהיה מיוחדת נוסיף אותה למאגר שכל הגולשים יוכלו להתרשם.
אנא ספק מידע איכותי על הטבלה שכולל (אם מצאת) קישור לטקסט המקראי לחץ על 'שליחה' כדי לסיים את התהליך.
תוצאות חיפוש
דוד
(סה"כ 264)23132: (בראשית יט, טז) ויתמהמה ויחזיקו האנשים בידו וביד אשתו וביד שתי בנתיו בחמלת יהוה עליו ויצאהו וינחהו מחוץ לעיר :41199: (בראשית כט, ל) ויבא גם אל רחל ויאהב גם את רחל מלאה ויעבד עמו עוד שבע שנים אחרות :48358: (בראשית לג, ג) והוא עבר לפניהם וישתחו ארצה שבע פעמים עד גשתו עד אחיו :77104: (בראשית נ, ט) ויעל עמו גם רכב גם פרשים ויהי המחנה כבד מאד : (בראשית נ, י) ויבאו עד גרן האטד אשר בעבר הירדן ויספדו שם מספד גדול וכבד מאד ויעש לאביו אבל שבעת ימים :80756: (שמות ג, ח) וארד להצילו מיד מצרים ולהעלתו מן הארץ ההוא אל ארץ טובה ורחבה אל ארץ זבת חלב ודבש אל מקום הכנעני והחתי והאמרי והפרזי והחוי והיבוסי :166965: (ויקרא טז, יז) וכל אדם לא יהיה באהל מועד בבאו לכפר בקדש עד צאתו וכפר בעדו ובעד ביתו ובעד כל קהל ישראל :373921: (שופטים טז, כט) וילפת שמשון את שני עמודי התוך אשר הבית נכון עליהם ויסמך עליהם אחד בימינו ואחד בשמאלו :412933: (שמואל א יח, ד) ויתפשט יהונתן את המעיל אשר עליו ויתנהו לדוד ומדיו ועד חרבו ועד קשתו ועד חגרו :412941: (שמואל א יח, ד) ויתפשט יהונתן את המעיל אשר עליו ויתנהו לדוד ומדיו ועד חרבו ועד קשתו ועד חגרו :412948: (שמואל א יח, ד) ויתפשט יהונתן את המעיל אשר עליו ויתנהו לדוד ומדיו ועד חרבו ועד קשתו ועד חגרו :421499: (שמואל א כג, ו) ויהי בברח אביתר בן אחימלך אל דוד קעילה אפוד ירד בידו : (שמואל א כג, ז) ויגד לשאול כי בא דוד קעילה ויאמר שאול נכר אתו אלהים בידי כי נסגר לבוא בעיר דלתים ובריח :422697: (שמואל א כג, כו) וילך שאול מצד ההר מזה ודוד ואנשיו מצד ההר מזה ויהי דוד נחפז ללכת מפני שאול ושאול ואנשיו עטרים אל דוד ואל אנשיו לתפשם :430013: (שמואל א כח, ה) וירא שאול את מחנה פלשתים וירא ויחרד לבו מאד :443685: (שמואל ב ו, י) ולא אבה דוד להסיר אליו את ארון יהוה על עיר דוד ויטהו דוד בית עבד אדום הגתי :448262: (שמואל ב י, ב) ויאמר דוד אעשה חסד עם חנון בן נחש כאשר עשה אביו עמדי חסד וישלח דוד לנחמו ביד עבדיו אל אביו ויבאו עבדי דוד ארץ בני עמון :448942: (שמואל ב י, יב) חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלהינו ויהוה יעשה הטוב בעיניו :473655: (שמואל ב כב, נא) מגדיל ישועות מלכו ועשה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם :473665: (שמואל ב כב, נא) מגדיל ישועות מלכו ועשה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם :598319: (ישעיה כד, כג) וחפרה הלבנה ובושה החמה כי מלך יהוה צבאות בהר ציון ובירושלם ונגד זקניו כבוד :675100: (ירמיה כג, כ) לא ישוב אף יהוה עד עשתו ועד הקימו מזמות לבו באחרית הימים תתבוננו בה בינה :687192: (ירמיה ל, כד) לא ישוב חרון אף יהוה עד עשתו ועד הקימו מזמות לבו באחרית הימים תתבוננו בה :712110: (ירמיה מד, ל) כה אמר יהוה הנני נתן את פרעה חפרע מלך מצרים ביד איביו וביד מבקשי נפשו כאשר נתתי את צדקיהו מלך יהודה ביד נבוכדראצר מלך בבל איבו ומבקש נפשו :782100: (יחזקאל לז, יט) דבר אלהם כה אמר אדני יהוה הנה אני לקח את עץ יוסף אשר ביד אפרים ושבטי ישראל חברו ונתתי אותם עליו את עץ יהודה ועשיתם לעץ אחד והיו אחד בידי :787453: (יחזקאל מ, כו) ומעלות שבעה עלותו ואלמו לפניהם ותמרים לו אחד מפו ואחד מפו אל אילו :851497: (זכריה יא, ו) כי לא אחמול עוד על ישבי הארץ נאם יהוה והנה אנכי ממציא את האדם איש ביד רעהו וביד מלכו וכתתו את הארץ ולא אציל מידם :854268: (זכריה יד, ט) והיה יהוה למלך על כל הארץ ביום ההוא יהיה יהוה אחד ושמו אחד :866481: (תהילים יח, נא) מגדל ישועות מלכו ועשה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם :866491: (תהילים יח, נא) מגדל ישועות מלכו ועשה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם :904009: (תהילים פה, י) אך קרוב ליראיו ישעו לשכן כבוד בארצנו : (תהילים פה, יא) חסד ואמת נפגשו צדק ושלום נשקו :912946: (תהילים קג, טז) כי רוח עברה בו ואיננו ולא יכירנו עוד מקומו : (תהילים קג, יז) וחסד יהוה מעולם ועד עולם על יראיו וצדקתו לבני בנים :946727: (משלי יב, ט) טוב נקלה ועבד לו ממתכבד וחסר לחם :964506: (איוב א, י) הלא את שכת בעדו ובעד ביתו ובעד כל אשר לו מסביב מעשה ידיו ברכת ומקנהו פרץ בארץ :1056892: (דניאל יא, טז) ויעש הבא אליו כרצונו ואין עומד לפניו ויעמד בארץ הצבי וכלה בידו :1117700: (דברי הימים א יב, כג) כי לעת יום ביום יבאו על דויד לעזרו עד למחנה גדול כמחנה אלהים :1127056: (דברי הימים א יט, יג) חזק ונתחזקה בעד עמנו ובעד ערי אלהינו ויהוה הטוב בעיניו יעשה :1141711: (דברי הימים א כט, כד) וכל השרים והגברים וגם כל בני המלך דויד נתנו יד תחת שלמה המלך :31089: (בראשית כד, לג) ויישם לפניו לאכל ויאמר לא אכל עד אם דברתי ד ברי ו יאמר ד בר :32930: (בראשית כה, ג) ויקשן ילד את שבא ואת ד דן ו בני ד דן היו אשורם ולטושם ולאמים :87371: (שמות ז, יט) ויאמר יהוה אל משה אמר אל אהרן קח מטך ונטה ידך על מימי מצרים על נהרתם על יאריהם ועל אגמיהם ועל כל מקוה מימיהם ויהיו ד ם ו היה ד ם בכל ארץ מצרים ובעצים ובאבנים :328558: (יהושע טו, טו) ויעל משם אל ישבי ד בר ו שם ד בר לפנים קרית ספר :345238: (שופטים א, יא) וילך משם אל יושבי ד ביר ו שם ד ביר לפנים קרית ספר :412117: (שמואל א יז, מח) והיה כי קם הפלשתי וילך ויקרב לקראת ד וד ו ימהר ד וד וירץ המערכה לקראת הפלשתי :412281: (שמואל א יז, נ) ויחזק דוד מן הפלשתי בקלע ובאבן ויך את הפלשתי וימיתהו וחרב אין ביד ד וד : (שמואל א יז, נא) ו ירץ ד וד ויעמד אל הפלשתי ויקח את חרבו וישלפה מתערה וימתתהו ויכרת בה את ראשו ויראו הפלשתים כי מת גבורם וינסו :417510: (שמואל א כ, כה) וישב המלך על מושבו כפעם בפעם אל מושב הקיר ויקם יהונתן וישב אבנר מצד שאול ויפקד מקום ד וד : (שמואל א כ, כו) ו לא ד בר שאול מאומה ביום ההוא כי אמר מקרה הוא בלתי טהור הוא כי לא טהור :428317: (שמואל א כו, יז) ויכר שאול את קול דוד ויאמר הקולך זה בני ד וד ו יאמר ד וד קולי אדני המלך :432614: (שמואל א ל, ז) ויאמר דוד אל אביתר הכהן בן אחימלך הגישה נא לי האפד ויגש אביתר את האפד אל ד וד : (שמואל א ל, ח) ו ישאל ד וד ביהוה לאמר ארדף אחרי הגדוד הזה האשגנו ויאמר לו רדף כי השג תשיג והצל תציל :433404: (שמואל א ל, יט) ולא נעדר להם מן הקטן ועד הגדול ועד בנים ובנות ומשלל ועד כל אשר לקחו להם הכל השיב ד וד : (שמואל א ל, כ) ו יקח ד וד את כל הצאן והבקר נהגו לפני המקנה ההוא ויאמרו זה שלל דוד :433455: (שמואל א ל, כ) ויקח דוד את כל הצאן והבקר נהגו לפני המקנה ההוא ויאמרו זה שלל ד וד : (שמואל א ל, כא) ו יבא ד וד אל מאתים האנשים אשר פגרו מלכת אחרי דוד וישיבם בנחל הבשור ויצאו לקראת דוד ולקראת העם אשר אתו ויגש דוד את העם וישאל להם לשלום :442192: (שמואל ב ה, ז) וילכד דוד את מצדת ציון היא עיר ד וד : (שמואל ב ה, ח) ו יאמר ד וד ביום ההוא כל מכה יבסי ויגע בצנור ואת הפסחים ואת העורים שנאו נפש דוד על כן יאמרו עור ופסח לא יבוא אל הבית :442307: (שמואל ב ה, ט) וישב דוד במצדה ויקרא לה עיר ד וד ו יבן ד וד סביב מן המלוא וביתה :442682: (שמואל ב ה, יז) וישמעו פלשתים כי משחו את דוד למלך על ישראל ויעלו כל פלשתים לבקש את ד וד ו ישמע ד וד וירד אל המצודה :443683: (שמואל ב ו, י) ולא אבה דוד להסיר אליו את ארון יהוה על עיר ד וד ו יטהו ד וד בית עבד אדום הגתי :444124: (שמואל ב ו, יז) ויבאו את ארון יהוה ויצגו אתו במקומו בתוך האהל אשר נטה לו ד וד ו יעל ד וד עלות לפני יהוה ושלמים :456213: (שמואל ב יד, יב) ותאמר האשה תדבר נא שפחתך אל אדני המלך ד בר ו יאמר ד ברי :476277: (שמואל ב כד, יג) ויבא גד אל דוד ויגד לו ויאמר לו התבוא לך שבע שנים רעב בארצך אם שלשה חדשים נסך לפני צריך והוא רדפך ואם היות שלשת ימים דבר בארצך עתה דע וראה מה אשיב שלחי ד בר : (שמואל ב כד, יד) ו יאמר ד וד אל גד צר לי מאד נפלה נא ביד יהוה כי רבים רחמו וביד אדם אל אפלה :514280: (מלכים א יז, א) ויאמר אליהו התשבי מתשבי גלעד אל אחאב חי יהוה אלהי ישראל אשר עמדתי לפניו אם יהיה השנים האלה טל ומטר כי אם לפי ד ברי : (מלכים א יז, ב) ו יהי ד בר יהוה אליו לאמר :526891: (מלכים א כב, לח) וישטף את הרכב על ברכת שמרון וילקו הכלבים את דמו והזנות רחצו כדבר יהוה אשר ד בר : (מלכים א כב, לט) ו יתר ד ברי אחאב וכל אשר עשה ובית השן אשר בנה וכל הערים אשר בנה הלוא הם כתובים על ספר דברי הימים למלכי ישראל :582168: (ישעיה ז, ח) כי ראש ארם ד משק ו ראש ד משק רצין ובעוד ששים וחמש שנה יחת אפרים מעם :747107: (יחזקאל טז, לח) ושפטתיך משפטי נאפות ושפכת ד ם ו נתתיך ד ם חמה וקנאה :756429: (יחזקאל כא, כב) וגם אני אכה כפי אל כפי והנחתי חמתי אני יהוה ד ברתי : (יחזקאל כא, כג) ו יהי ד בר יהוה אלי לאמר :822089: (עמוס ח, יד) הנשבעים באשמת שמרון ואמרו חי אלהיך ד ן ו חי ד רך באר שבע ונפלו ולא יקומו עוד :955246: (משלי כב, יב) עיני יהוה נצרו ד עת ו יסלף ד ברי בגד :1040359: (דניאל ג, י) אנתה מלכא שמת טעם די כל אנש די ישמע קל קרנא משרקיתא קיתרס שבכא פסנתרין וסיפניה וכל זני זמרא יפל ויסגד לצלם ד הבא : (דניאל ג, יא) ו מן ד י לא יפל ויסגד יתרמא לגוא אתון נורא יקדתא :1044751: (דניאל ה, ב) בלשאצר אמר בטעם חמרא להיתיה למאני ד הבא ו כספא ד י הנפק נבוכדנצר אבוהי מן היכלא די בירושלם וישתון בהון מלכא ורברבנוהי שגלתה ולחנתה :1064370: (עזרא ד, טו) די יבקר בספר דכרניא די אבהתך ותהשכח בספר ד כרניא ו תנדע ד י קריתא דך קריא מרדא ומהנזקת מלכין ומדנן ואשתדור עבדין בגוה מן יומת עלמא על דנה קריתא דך החרבת :1065982: (עזרא ה, יד) ואף מאניא די בית אלהא די ד הבה ו כספא ד י נבוכדנצר הנפק מן היכלא די בירושלם והיבל המו להיכלא די בבל הנפק המו כורש מלכא מן היכלא די בבל ויהיבו לששבצר שמה די פחה שמה :1066600: (עזרא ו, ה) ואף מאני בית אלהא די ד הבה ו כספא ד י נבוכדנצר הנפק מן היכלא די בירושלם והיבל לבבל יהתיבון ויהך להיכלא די בירושלם לאתרה ותחת בבית אלהא :1067148: (עזרא ו, יא) ומני שים טעם די כל אנש די יהשנא פתגמא דנה יתנסח אע מן ביתה וזקיף יתמחא עלהי וביתה נולו יתעבד על ד נה : (עזרא ו, יב) ו אלהא ד י שכן שמה תמה ימגר כל מלך ועם די ישלח ידה להשניה לחבלה בית אלהא דך די בירושלם אנה דריוש שמת טעם אספרנא יתעבד :1098678: (דברי הימים א א, מא) בני ענה ד ישון ו בני ד ישון חמרן ואשבן ויתרן וכרן :1114784: (דברי הימים א יא, ה) ויאמרו ישבי יבוס לדויד לא תבוא הנה וילכד דויד את מצדת ציון היא עיר ד ויד : (דברי הימים א יא, ו) ו יאמר ד ויד כל מכה יבוסי בראשונה יהיה לראש ולשר ויעל בראשונה יואב בן צרויה ויהי לראש :1119838: (דברי הימים א יד, ח) וישמעו פלשתים כי נמשח דויד למלך על כל ישראל ויעלו כל פלשתים לבקש את ד ויד ו ישמע ד ויד ויצא לפניהם :1119972: (דברי הימים א יד, יא) ויעלו בבעל פרצים ויכם שם ד ויד ו יאמר ד ויד פרץ האלהים את אויבי בידי כפרץ מים על כן קראו שם המקום ההוא בעל פרצים :1128790: (דברי הימים א כא, יב) אם שלוש שנים רעב ואם שלשה חדשים נספה מפני צריך וחרב אויבך למשגת ואם שלשת ימים חרב יהוה ודבר בארץ ומלאך יהוה משחית בכל גבול ישראל ועתה ראה מה אשיב את שלחי ד בר : (דברי הימים א כא, יג) ו יאמר ד ויד אל גד צר לי מאד אפלה נא ביד יהוה כי רבים רחמיו מאד וביד אדם אל אפל :1138340: (דברי הימים א כז, לא) ועל הצאן יזיז ההגרי כל אלה שרי הרכוש אשר למלך ד ויד : (דברי הימים א כז, לב) ו יהונתן ד וד דויד יועץ איש מבין וסופר הוא ויחיאל בן חכמוני עם בני המלך :1181226: (דברי הימים ב כח, כו) ויתר ד בריו ו כל ד רכיו הראשנים והאחרונים הנם כתובים על ספר מלכי יהודה וישראל :58422: (בראשית לט, טז) ותנח בגדו אצלה עד בו א אד ניו אל ביתו :100561: (שמות טו, יז) תבאמו ותטעמו בהר נחלתך מכון לשבתך פעלת יהוה מקדש אד ני כו ננו יד יך :124539: (שמות ל, לב) על בשר אדם לא ייסך ובמתכנתו לא תעשו כמהו קד ש הו א קד ש יהיה לכם :149661: (ויקרא ז, טז) ואם נד ר או נד בה זבח קרבנו ביום הקריבו את זבחו יאכל וממחרת והנותר ממנו יאכל :440117: (שמואל ב ג, כח) וישמע דוד מאחרי כן ויאמר נקי אנכי וממלכתי מעם יהוה עד עו לם מד מי אבנר בן נר :588820: (ישעיה יג, כ) לא תשב לנצח ולא תשכן עד דו ר וד ור ולא יהל שם ערבי ורעים לא ירבצו שם :622166: (ישעיה מה, יז) ישראל נושע ביהוה תשועת עולמים לא תבשו ולא תכלמו עד עו למי עד :659643: (ירמיה יב, א) צדיק אתה יהוה כי אריב אליך אך משפטים אד בר או תך מד וע דרך רשעים צלחה שלו כל בגדי בגד :721171: (ירמיה נ, לט) לכן ישבו ציים את איים וישבו בה בנות יענה ולא תשב עוד לנצח ולא תשכון עד דו ר וד ור :782561: (יחזקאל לז, כה) וישבו על הארץ אשר נתתי לעבדי ליעקב אשר ישבו בה אבותיכם וישבו עליה המה ובניהם ובני בניהם עד עו לם וד וד עבדי נשיא להם לעולם :843126: (זכריה א, ז) ביום עשרים וארבעה לעשתי עשר חד ש הו א חד ש שבט בשנת שתים לדריוש היה דבר יהוה אל זכריה בן ברכיהו בן עדוא הנביא לאמר :863042: (תהילים יב, ב) הושיעה יהוה כי גמר חסיד כי פסו אמונים מבני אד ם : (תהילים יב, ג) שו א יד ברו איש את רעהו שפת חלקות בלב ולב ידברו :917313: (תהילים קז, טז) כי שבר דלתות נחשת ובריחי ברזל גד ע : (תהילים קז, יז) או לים מד רך פשעם ומעונתיהם יתענו :954484: (משלי כא, טז) אד ם תו עה מד רך השכל בקהל רפאים ינוח :1032542: (אסתר ט, א) ובשנים עשר חד ש הו א חד ש אדר בשלושה עשר יום בו אשר הגיע דבר המלך ודתו להעשות ביום אשר שברו איבי היהודים לשלוט בהם ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשנאיהם :11811: (בראשית י, ז) ובני כוש סבא וחוילה וסבתה ורעמה וסבתכא ובני רעמה שבא ודד ן : (בראשית י, ח) וכו ש ילד את נמרד הוא החל להיות גבר בארץ :36461: (בראשית כז, ה) ורבקה שמעת בדבר יצחק אל עשו בנו וילך עשו השד ה לצו ד ציד להביא :137197: (שמות לח, כא) אלה פקודי המשכן משכן העדת אשר פקד על פי משה עבד ת הלו ים ביד איתמר בן אהרן הכהן :216382: (במדבר טז, כא) הבד לו מתו ך העד ה הזאת ואכלה אתם כרגע :264930: (דברים ח, יד) ורם לבבך ושכחת את יהוה אלהיך המוציאך מארץ מצרים מבית עבד ים : (דברים ח, טו) המו ליכך במד בר הגדל והנורא נחש שרף ועקרב וצמאון אשר אין מים המוציא לך מים מצור החלמיש :318095: (יהושע ט, ט) ויאמרו אליו מארץ רחוקה מאד באו עבד יך לשם יהוה אלהיך כי שמענו שמעו ואת כל אשר עשה במצרים :418113: (שמואל א כ, לה) ויהי בבקר ויצא יהונתן השד ה למו עד דוד ונער קטן עמו :442339: (שמואל ב ה, י) וילך דוד הלו ך וגד ול ויהוה אלהי צבאות עמו :472725: (שמואל ב כב, יט) יקד מני ביו ם איד י ויהי יהוה משען לי :520657: (מלכים א כ, יג) והנה נביא אחד נגש אל אחאב מלך ישראל ויאמר כה אמר יהוה הראית את כל ההמון הגדול הזה הנני נתנו ביד ך היו ם ויד עת כי אני יהוה :527622: (מלכים א כב, נג) ויעש הרע בעיני יהוה וילך בדרך אביו ובד רך אמו ובד רך ירבעם בן נבט אשר החטיא את ישראל :542973: (מלכים ב ט, ז) והכיתה את בית אחאב אדניך ונקמתי דמי עבדי הנביאים ודמי כל עבד י יהו ה מיד איזבל :566915: (מלכים ב כא, י) ויד בר יהו ה ביד עבדיו הנביאים לאמר :630872: (ישעיה נד, יז) כל כלי יוצר עליך לא יצלח וכל לשון תקום אתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבד י יהו ה וצד קתם מאתי נאם יהוה :638005: (ישעיה סג, א) מי זה בא מאד ום חמו ץ בגד ים מבצרה זה הדור בלבושו צעה ברב כחו אני מדבר בצדקה רב להושיע :650937: (ירמיה ו, יא) ואת חמת יהוה מלאתי נלאיתי הכיל שפך על עולל בחוץ ועל סוד בחו רים יחד ו כי גם איש עם אשה ילכדו זקן עם מלא ימים :660237: (ירמיה יב, יב) על כל שפים במד בר באו שדד ים כי חרב ליהוה אכלה מקצה ארץ ועד קצה הארץ אין שלום לכל בשר :736227: (יחזקאל ח, יא) ושבעים איש מזקני בית ישראל ויאזניהו בן שפן עמד בתו כם עמד ים לפניהם ואיש מקטרתו בידו ועתר ענן הקטרת עלה :738133: (יחזקאל י, ט) ואראה והנה ארבעה אופנים אצל הכרובים אופן אחד אצל הכרוב אחד ואו פן אחד אצל הכרוב אחד ומראה האופנים כעין אבן תרשיש :786105: (יחזקאל מ, ג) ויביא אותי שמה והנה איש מראהו כמראה נחשת ופתיל פשתים בידו וקנה המד ה והו א עמד בשער :810630: (הושע יג, יד) מיד שאו ל אפד ם ממות אגאלם אהי דבריך מות אהי קטבך שאול נחם יסתר מעיני :861103: (תהילים ז, יח) אוד ה יהו ה כצד קו ואזמרה שם יהוה עליון :865537: (תהילים יח, יט) יקד מוני ביו ם איד י ויהי יהוה למשען לי :915734: (תהילים קו, ט) ויגער בים סוף ויחרב ויוליכם בתהמות כמד בר : (תהילים קו, י) ויו שיעם מיד שונא ויגאלם מיד אויב :919352: (תהילים קט, ל) אוד ה יהו ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו :932108: (תהילים קלח, ח) יהוה יגמר בעד י יהו ה חסד ך לעולם מעשי ידיך אל תרף :1038441: (דניאל ב, לד) חזה הוית עד די התגזרת אבן די לא בידין ומחת לצלמא על רגלוהי די פרזלא וחספא והד קת המו ן : (דניאל ב, לה) באד ין דקו כחדה פרזלא חספא נחשא כספא ודהבא והוו כעור מן אדרי קיט ונשא המון רוחא וכל אתר לא השתכח להון ואבנא די מחת לצלמא הות לטור רב ומלת כל ארעא :1038450: (דניאל ב, לה) באד ין דקו כחד ה פרזלא חספא נחשא כספא ודהבא והוו כעור מן אדרי קיט ונשא המון רוחא וכל אתר לא השתכח להון ואבנא די מחת לצלמא הות לטור רב ומלת כל ארעא :1078911: (נחמיה ג, כז) אחריו החזיקו התקעים מדה שנית מנגד המגדל הגד ול היו צא ועד חומת העפל :1096229: (נחמיה יג, יג) ואוצרה על אוצרות שלמיה הכהן וצד וק הסו פר ופד יה מן הלוים ועל ידם חנן בן זכור בן מתניה כי נאמנים נחשבו ועליהם לחלק לאחיהם :1097718: (דברי הימים א א, ט) ובני כוש סבא וחוילה וסבתא ורעמא וסבתכא ובני רעמא שבא ודד ן : (דברי הימים א א, י) וכו ש ילד את נמרוד הוא החל להיות גבור בארץ :1142252: (דברי הימים ב א, ג) וילכו שלמה וכל הקהל עמו לבמה אשר בגבעון כי שם היה אהל מועד האלהים אשר עשה משה עבד יהו ה במד בר :23132: (בראשית יט, טז) ויתמהמה ויחזיקו האנשים בידו וביד אשתו וביד שתי בנתיו בחמלת יהוה עליו ויצאהו וינחהו מחוץ לעיר :166965: (ויקרא טז, יז) וכל אדם לא יהיה באהל מועד בבאו לכפר בקדש עד צאתו וכפר בעדו ובעד ביתו ובעד כל קהל ישראל :246630: (במדבר לד, יב) וירד הגבו ל הירד נה והיו תוצאתיו ים המלח זאת תהיה לכם הארץ לגבלתיה סביב :594599: (ישעיה כא, ב) חזות קשה הגד לי הבוגד בוגד והשו דד שודד עלי עילם צורי מדי כל אנחתה השבתי :691417: (ירמיה לב, כח) לכן כה אמר יהוה הנני נתן את העיר הזאת ביד הכשדים וביד נבוכדראצר מלך בבל ולכד ה : (ירמיה לב, כט) ובאו הכשד ים הנלחמים על העיר הזאת והציתו את העיר הזאת באש ושרפוה ואת הבתים אשר קטרו על גגותיהם לבעל והסכו נסכים לאלהים אחרים למען הכעסני :719069: (ירמיה נ, ב) הגידו בגוים והשמיעו ושאו נס השמיעו אל תכחד ו אמרו נלכד ה בבל הביש בל חת מרדך הבישו עצביה חתו גלוליה :958718: (משלי כו, א) כשלג בקיץ וכמטר בקציר כן לא נאוה לכסיל כבוד : (משלי כו, ב) כצפו ר לנוד כדרור לעוף כן קללת חנם לא תבא :964506: (איוב א, י) הלא את שכת בעדו ובעד ביתו ובעד כל אשר לו מסביב מעשה ידיו ברכת ומקנהו פרץ בארץ :1094019: (נחמיה יב, כד) וראשי הלוים חשביה שרביה וישוע בן קדמיאל ואחיהם לנגדם להלל להוד ות במצו ת דויד איש האלהים משמר לעמת משמר :1194508: (דברי הימים ב לה, טו) והמשררים בני אסף על מעמד ם כמצו ת דויד ואסף והימן וידתון חוזה המלך והשערים לשער ושער אין להם לסור מעל עבדתם כי אחיהם הלוים הכינו להם :23132: (בראשית יט, טז) ויתמהמה ויחזיקו האנשים בידו וביד אשתו וביד שתי בנתיו בחמלת יהוה עליו ויצאהו וינחהו מחוץ לעיר :41199: (בראשית כט, ל) ויבא גם אל רחל ויאהב גם את רחל מלאה ויעבד עמו עוד שבע שנים אחרות :48358: (בראשית לג, ג) והוא עבר לפניהם וישתחו ארצה שבע פעמים עד גשתו עד אחיו :77104: (בראשית נ, ט) ויעל עמו גם רכב גם פרשים ויהי המחנה כבד מאד : (בראשית נ, י) ויבאו עד גרן האטד אשר בעבר הירדן ויספדו שם מספד גדול וכבד מאד ויעש לאביו אבל שבעת ימים :80756: (שמות ג, ח) וארד להצילו מיד מצרים ולהעלתו מן הארץ ההוא אל ארץ טובה ורחבה אל ארץ זבת חלב ודבש אל מקום הכנעני והחתי והאמרי והפרזי והחוי והיבוסי :166965: (ויקרא טז, יז) וכל אדם לא יהיה באהל מועד בבאו לכפר בקדש עד צאתו וכפר בעדו ובעד ביתו ובעד כל קהל ישראל :373921: (שופטים טז, כט) וילפת שמשון את שני עמודי התוך אשר הבית נכון עליהם ויסמך עליהם אחד בימינו ואחד בשמאלו :412933: (שמואל א יח, ד) ויתפשט יהונתן את המעיל אשר עליו ויתנהו לדוד ומדיו ועד חרבו ועד קשתו ועד חגרו :412941: (שמואל א יח, ד) ויתפשט יהונתן את המעיל אשר עליו ויתנהו לדוד ומדיו ועד חרבו ועד קשתו ועד חגרו :412948: (שמואל א יח, ד) ויתפשט יהונתן את המעיל אשר עליו ויתנהו לדוד ומדיו ועד חרבו ועד קשתו ועד חגרו :421499: (שמואל א כג, ו) ויהי בברח אביתר בן אחימלך אל דוד קעילה אפוד ירד בידו : (שמואל א כג, ז) ויגד לשאול כי בא דוד קעילה ויאמר שאול נכר אתו אלהים בידי כי נסגר לבוא בעיר דלתים ובריח :422697: (שמואל א כג, כו) וילך שאול מצד ההר מזה ודוד ואנשיו מצד ההר מזה ויהי דוד נחפז ללכת מפני שאול ושאול ואנשיו עטרים אל דוד ואל אנשיו לתפשם :430013: (שמואל א כח, ה) וירא שאול את מחנה פלשתים וירא ויחרד לבו מאד :443685: (שמואל ב ו, י) ולא אבה דוד להסיר אליו את ארון יהוה על עיר דוד ויטהו דוד בית עבד אדום הגתי :448262: (שמואל ב י, ב) ויאמר דוד אעשה חסד עם חנון בן נחש כאשר עשה אביו עמדי חסד וישלח דוד לנחמו ביד עבדיו אל אביו ויבאו עבדי דוד ארץ בני עמון :448942: (שמואל ב י, יב) חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלהינו ויהוה יעשה הטוב בעיניו :473655: (שמואל ב כב, נא) מגדיל ישועות מלכו ועשה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם :473665: (שמואל ב כב, נא) מגדיל ישועות מלכו ועשה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם :598319: (ישעיה כד, כג) וחפרה הלבנה ובושה החמה כי מלך יהוה צבאות בהר ציון ובירושלם ונגד זקניו כבוד :675100: (ירמיה כג, כ) לא ישוב אף יהוה עד עשתו ועד הקימו מזמות לבו באחרית הימים תתבוננו בה בינה :687192: (ירמיה ל, כד) לא ישוב חרון אף יהוה עד עשתו ועד הקימו מזמות לבו באחרית הימים תתבוננו בה :712110: (ירמיה מד, ל) כה אמר יהוה הנני נתן את פרעה חפרע מלך מצרים ביד איביו וביד מבקשי נפשו כאשר נתתי את צדקיהו מלך יהודה ביד נבוכדראצר מלך בבל איבו ומבקש נפשו :782100: (יחזקאל לז, יט) דבר אלהם כה אמר אדני יהוה הנה אני לקח את עץ יוסף אשר ביד אפרים ושבטי ישראל חברו ונתתי אותם עליו את עץ יהודה ועשיתם לעץ אחד והיו אחד בידי :787453: (יחזקאל מ, כו) ומעלות שבעה עלותו ואלמו לפניהם ותמרים לו אחד מפו ואחד מפו אל אילו :851497: (זכריה יא, ו) כי לא אחמול עוד על ישבי הארץ נאם יהוה והנה אנכי ממציא את האדם איש ביד רעהו וביד מלכו וכתתו את הארץ ולא אציל מידם :854268: (זכריה יד, ט) והיה יהוה למלך על כל הארץ ביום ההוא יהיה יהוה אחד ושמו אחד :866481: (תהילים יח, נא) מגדל ישועות מלכו ועשה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם :866491: (תהילים יח, נא) מגדל ישועות מלכו ועשה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם :904009: (תהילים פה, י) אך קרוב ליראיו ישעו לשכן כבוד בארצנו : (תהילים פה, יא) חסד ואמת נפגשו צדק ושלום נשקו :912946: (תהילים קג, טז) כי רוח עברה בו ואיננו ולא יכירנו עוד מקומו : (תהילים קג, יז) וחסד יהוה מעולם ועד עולם על יראיו וצדקתו לבני בנים :946727: (משלי יב, ט) טוב נקלה ועבד לו ממתכבד וחסר לחם :964506: (איוב א, י) הלא את שכת בעדו ובעד ביתו ובעד כל אשר לו מסביב מעשה ידיו ברכת ומקנהו פרץ בארץ :1056892: (דניאל יא, טז) ויעש הבא אליו כרצונו ואין עומד לפניו ויעמד בארץ הצבי וכלה בידו :1117700: (דברי הימים א יב, כג) כי לעת יום ביום יבאו על דויד לעזרו עד למחנה גדול כמחנה אלהים :1127056: (דברי הימים א יט, יג) חזק ונתחזקה בעד עמנו ובעד ערי אלהינו ויהוה הטוב בעיניו יעשה :1141711: (דברי הימים א כט, כד) וכל השרים והגברים וגם כל בני המלך דויד נתנו יד תחת שלמה המלך :31089: (בראשית כד, לג) ויישם לפניו לאכל ויאמר לא אכל עד אם דברתי ד ברי ו יאמר ד בר :32930: (בראשית כה, ג) ויקשן ילד את שבא ואת ד דן ו בני ד דן היו אשורם ולטושם ולאמים :87371: (שמות ז, יט) ויאמר יהוה אל משה אמר אל אהרן קח מטך ונטה ידך על מימי מצרים על נהרתם על יאריהם ועל אגמיהם ועל כל מקוה מימיהם ויהיו ד ם ו היה ד ם בכל ארץ מצרים ובעצים ובאבנים :328558: (יהושע טו, טו) ויעל משם אל ישבי ד בר ו שם ד בר לפנים קרית ספר :345238: (שופטים א, יא) וילך משם אל יושבי ד ביר ו שם ד ביר לפנים קרית ספר :412117: (שמואל א יז, מח) והיה כי קם הפלשתי וילך ויקרב לקראת ד וד ו ימהר ד וד וירץ המערכה לקראת הפלשתי :412281: (שמואל א יז, נ) ויחזק דוד מן הפלשתי בקלע ובאבן ויך את הפלשתי וימיתהו וחרב אין ביד ד וד : (שמואל א יז, נא) ו ירץ ד וד ויעמד אל הפלשתי ויקח את חרבו וישלפה מתערה וימתתהו ויכרת בה את ראשו ויראו הפלשתים כי מת גבורם וינסו :417510: (שמואל א כ, כה) וישב המלך על מושבו כפעם בפעם אל מושב הקיר ויקם יהונתן וישב אבנר מצד שאול ויפקד מקום ד וד : (שמואל א כ, כו) ו לא ד בר שאול מאומה ביום ההוא כי אמר מקרה הוא בלתי טהור הוא כי לא טהור :428317: (שמואל א כו, יז) ויכר שאול את קול דוד ויאמר הקולך זה בני ד וד ו יאמר ד וד קולי אדני המלך :432614: (שמואל א ל, ז) ויאמר דוד אל אביתר הכהן בן אחימלך הגישה נא לי האפד ויגש אביתר את האפד אל ד וד : (שמואל א ל, ח) ו ישאל ד וד ביהוה לאמר ארדף אחרי הגדוד הזה האשגנו ויאמר לו רדף כי השג תשיג והצל תציל :433404: (שמואל א ל, יט) ולא נעדר להם מן הקטן ועד הגדול ועד בנים ובנות ומשלל ועד כל אשר לקחו להם הכל השיב ד וד : (שמואל א ל, כ) ו יקח ד וד את כל הצאן והבקר נהגו לפני המקנה ההוא ויאמרו זה שלל דוד :433455: (שמואל א ל, כ) ויקח דוד את כל הצאן והבקר נהגו לפני המקנה ההוא ויאמרו זה שלל ד וד : (שמואל א ל, כא) ו יבא ד וד אל מאתים האנשים אשר פגרו מלכת אחרי דוד וישיבם בנחל הבשור ויצאו לקראת דוד ולקראת העם אשר אתו ויגש דוד את העם וישאל להם לשלום :442192: (שמואל ב ה, ז) וילכד דוד את מצדת ציון היא עיר ד וד : (שמואל ב ה, ח) ו יאמר ד וד ביום ההוא כל מכה יבסי ויגע בצנור ואת הפסחים ואת העורים שנאו נפש דוד על כן יאמרו עור ופסח לא יבוא אל הבית :442307: (שמואל ב ה, ט) וישב דוד במצדה ויקרא לה עיר ד וד ו יבן ד וד סביב מן המלוא וביתה :442682: (שמואל ב ה, יז) וישמעו פלשתים כי משחו את דוד למלך על ישראל ויעלו כל פלשתים לבקש את ד וד ו ישמע ד וד וירד אל המצודה :443683: (שמואל ב ו, י) ולא אבה דוד להסיר אליו את ארון יהוה על עיר ד וד ו יטהו ד וד בית עבד אדום הגתי :444124: (שמואל ב ו, יז) ויבאו את ארון יהוה ויצגו אתו במקומו בתוך האהל אשר נטה לו ד וד ו יעל ד וד עלות לפני יהוה ושלמים :456213: (שמואל ב יד, יב) ותאמר האשה תדבר נא שפחתך אל אדני המלך ד בר ו יאמר ד ברי :476277: (שמואל ב כד, יג) ויבא גד אל דוד ויגד לו ויאמר לו התבוא לך שבע שנים רעב בארצך אם שלשה חדשים נסך לפני צריך והוא רדפך ואם היות שלשת ימים דבר בארצך עתה דע וראה מה אשיב שלחי ד בר : (שמואל ב כד, יד) ו יאמר ד וד אל גד צר לי מאד נפלה נא ביד יהוה כי רבים רחמו וביד אדם אל אפלה :514280: (מלכים א יז, א) ויאמר אליהו התשבי מתשבי גלעד אל אחאב חי יהוה אלהי ישראל אשר עמדתי לפניו אם יהיה השנים האלה טל ומטר כי אם לפי ד ברי : (מלכים א יז, ב) ו יהי ד בר יהוה אליו לאמר :526891: (מלכים א כב, לח) וישטף את הרכב על ברכת שמרון וילקו הכלבים את דמו והזנות רחצו כדבר יהוה אשר ד בר : (מלכים א כב, לט) ו יתר ד ברי אחאב וכל אשר עשה ובית השן אשר בנה וכל הערים אשר בנה הלוא הם כתובים על ספר דברי הימים למלכי ישראל :582168: (ישעיה ז, ח) כי ראש ארם ד משק ו ראש ד משק רצין ובעוד ששים וחמש שנה יחת אפרים מעם :747107: (יחזקאל טז, לח) ושפטתיך משפטי נאפות ושפכת ד ם ו נתתיך ד ם חמה וקנאה :756429: (יחזקאל כא, כב) וגם אני אכה כפי אל כפי והנחתי חמתי אני יהוה ד ברתי : (יחזקאל כא, כג) ו יהי ד בר יהוה אלי לאמר :822089: (עמוס ח, יד) הנשבעים באשמת שמרון ואמרו חי אלהיך ד ן ו חי ד רך באר שבע ונפלו ולא יקומו עוד :955246: (משלי כב, יב) עיני יהוה נצרו ד עת ו יסלף ד ברי בגד :1040359: (דניאל ג, י) אנתה מלכא שמת טעם די כל אנש די ישמע קל קרנא משרקיתא קיתרס שבכא פסנתרין וסיפניה וכל זני זמרא יפל ויסגד לצלם ד הבא : (דניאל ג, יא) ו מן ד י לא יפל ויסגד יתרמא לגוא אתון נורא יקדתא :1044751: (דניאל ה, ב) בלשאצר אמר בטעם חמרא להיתיה למאני ד הבא ו כספא ד י הנפק נבוכדנצר אבוהי מן היכלא די בירושלם וישתון בהון מלכא ורברבנוהי שגלתה ולחנתה :1064370: (עזרא ד, טו) די יבקר בספר דכרניא די אבהתך ותהשכח בספר ד כרניא ו תנדע ד י קריתא דך קריא מרדא ומהנזקת מלכין ומדנן ואשתדור עבדין בגוה מן יומת עלמא על דנה קריתא דך החרבת :1065982: (עזרא ה, יד) ואף מאניא די בית אלהא די ד הבה ו כספא ד י נבוכדנצר הנפק מן היכלא די בירושלם והיבל המו להיכלא די בבל הנפק המו כורש מלכא מן היכלא די בבל ויהיבו לששבצר שמה די פחה שמה :1066600: (עזרא ו, ה) ואף מאני בית אלהא די ד הבה ו כספא ד י נבוכדנצר הנפק מן היכלא די בירושלם והיבל לבבל יהתיבון ויהך להיכלא די בירושלם לאתרה ותחת בבית אלהא :1067148: (עזרא ו, יא) ומני שים טעם די כל אנש די יהשנא פתגמא דנה יתנסח אע מן ביתה וזקיף יתמחא עלהי וביתה נולו יתעבד על ד נה : (עזרא ו, יב) ו אלהא ד י שכן שמה תמה ימגר כל מלך ועם די ישלח ידה להשניה לחבלה בית אלהא דך די בירושלם אנה דריוש שמת טעם אספרנא יתעבד :1098678: (דברי הימים א א, מא) בני ענה ד ישון ו בני ד ישון חמרן ואשבן ויתרן וכרן :1114784: (דברי הימים א יא, ה) ויאמרו ישבי יבוס לדויד לא תבוא הנה וילכד דויד את מצדת ציון היא עיר ד ויד : (דברי הימים א יא, ו) ו יאמר ד ויד כל מכה יבוסי בראשונה יהיה לראש ולשר ויעל בראשונה יואב בן צרויה ויהי לראש :1119838: (דברי הימים א יד, ח) וישמעו פלשתים כי נמשח דויד למלך על כל ישראל ויעלו כל פלשתים לבקש את ד ויד ו ישמע ד ויד ויצא לפניהם :1119972: (דברי הימים א יד, יא) ויעלו בבעל פרצים ויכם שם ד ויד ו יאמר ד ויד פרץ האלהים את אויבי בידי כפרץ מים על כן קראו שם המקום ההוא בעל פרצים :1128790: (דברי הימים א כא, יב) אם שלוש שנים רעב ואם שלשה חדשים נספה מפני צריך וחרב אויבך למשגת ואם שלשת ימים חרב יהוה ודבר בארץ ומלאך יהוה משחית בכל גבול ישראל ועתה ראה מה אשיב את שלחי ד בר : (דברי הימים א כא, יג) ו יאמר ד ויד אל גד צר לי מאד אפלה נא ביד יהוה כי רבים רחמיו מאד וביד אדם אל אפל :1138340: (דברי הימים א כז, לא) ועל הצאן יזיז ההגרי כל אלה שרי הרכוש אשר למלך ד ויד : (דברי הימים א כז, לב) ו יהונתן ד וד דויד יועץ איש מבין וסופר הוא ויחיאל בן חכמוני עם בני המלך :1181226: (דברי הימים ב כח, כו) ויתר ד בריו ו כל ד רכיו הראשנים והאחרונים הנם כתובים על ספר מלכי יהודה וישראל :58422: (בראשית לט, טז) ותנח בגדו אצלה עד בו א אד ניו אל ביתו :100561: (שמות טו, יז) תבאמו ותטעמו בהר נחלתך מכון לשבתך פעלת יהוה מקדש אד ני כו ננו יד יך :124539: (שמות ל, לב) על בשר אדם לא ייסך ובמתכנתו לא תעשו כמהו קד ש הו א קד ש יהיה לכם :149661: (ויקרא ז, טז) ואם נד ר או נד בה זבח קרבנו ביום הקריבו את זבחו יאכל וממחרת והנותר ממנו יאכל :440117: (שמואל ב ג, כח) וישמע דוד מאחרי כן ויאמר נקי אנכי וממלכתי מעם יהוה עד עו לם מד מי אבנר בן נר :588820: (ישעיה יג, כ) לא תשב לנצח ולא תשכן עד דו ר וד ור ולא יהל שם ערבי ורעים לא ירבצו שם :622166: (ישעיה מה, יז) ישראל נושע ביהוה תשועת עולמים לא תבשו ולא תכלמו עד עו למי עד :659643: (ירמיה יב, א) צדיק אתה יהוה כי אריב אליך אך משפטים אד בר או תך מד וע דרך רשעים צלחה שלו כל בגדי בגד :721171: (ירמיה נ, לט) לכן ישבו ציים את איים וישבו בה בנות יענה ולא תשב עוד לנצח ולא תשכון עד דו ר וד ור :782561: (יחזקאל לז, כה) וישבו על הארץ אשר נתתי לעבדי ליעקב אשר ישבו בה אבותיכם וישבו עליה המה ובניהם ובני בניהם עד עו לם וד וד עבדי נשיא להם לעולם :843126: (זכריה א, ז) ביום עשרים וארבעה לעשתי עשר חד ש הו א חד ש שבט בשנת שתים לדריוש היה דבר יהוה אל זכריה בן ברכיהו בן עדוא הנביא לאמר :863042: (תהילים יב, ב) הושיעה יהוה כי גמר חסיד כי פסו אמונים מבני אד ם : (תהילים יב, ג) שו א יד ברו איש את רעהו שפת חלקות בלב ולב ידברו :917313: (תהילים קז, טז) כי שבר דלתות נחשת ובריחי ברזל גד ע : (תהילים קז, יז) או לים מד רך פשעם ומעונתיהם יתענו :954484: (משלי כא, טז) אד ם תו עה מד רך השכל בקהל רפאים ינוח :1032542: (אסתר ט, א) ובשנים עשר חד ש הו א חד ש אדר בשלושה עשר יום בו אשר הגיע דבר המלך ודתו להעשות ביום אשר שברו איבי היהודים לשלוט בהם ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשנאיהם :11811: (בראשית י, ז) ובני כוש סבא וחוילה וסבתה ורעמה וסבתכא ובני רעמה שבא ודד ן : (בראשית י, ח) וכו ש ילד את נמרד הוא החל להיות גבר בארץ :36461: (בראשית כז, ה) ורבקה שמעת בדבר יצחק אל עשו בנו וילך עשו השד ה לצו ד ציד להביא :137197: (שמות לח, כא) אלה פקודי המשכן משכן העדת אשר פקד על פי משה עבד ת הלו ים ביד איתמר בן אהרן הכהן :216382: (במדבר טז, כא) הבד לו מתו ך העד ה הזאת ואכלה אתם כרגע :264930: (דברים ח, יד) ורם לבבך ושכחת את יהוה אלהיך המוציאך מארץ מצרים מבית עבד ים : (דברים ח, טו) המו ליכך במד בר הגדל והנורא נחש שרף ועקרב וצמאון אשר אין מים המוציא לך מים מצור החלמיש :318095: (יהושע ט, ט) ויאמרו אליו מארץ רחוקה מאד באו עבד יך לשם יהוה אלהיך כי שמענו שמעו ואת כל אשר עשה במצרים :418113: (שמואל א כ, לה) ויהי בבקר ויצא יהונתן השד ה למו עד דוד ונער קטן עמו :442339: (שמואל ב ה, י) וילך דוד הלו ך וגד ול ויהוה אלהי צבאות עמו :472725: (שמואל ב כב, יט) יקד מני ביו ם איד י ויהי יהוה משען לי :520657: (מלכים א כ, יג) והנה נביא אחד נגש אל אחאב מלך ישראל ויאמר כה אמר יהוה הראית את כל ההמון הגדול הזה הנני נתנו ביד ך היו ם ויד עת כי אני יהוה :527622: (מלכים א כב, נג) ויעש הרע בעיני יהוה וילך בדרך אביו ובד רך אמו ובד רך ירבעם בן נבט אשר החטיא את ישראל :542973: (מלכים ב ט, ז) והכיתה את בית אחאב אדניך ונקמתי דמי עבדי הנביאים ודמי כל עבד י יהו ה מיד איזבל :566915: (מלכים ב כא, י) ויד בר יהו ה ביד עבדיו הנביאים לאמר :630872: (ישעיה נד, יז) כל כלי יוצר עליך לא יצלח וכל לשון תקום אתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבד י יהו ה וצד קתם מאתי נאם יהוה :638005: (ישעיה סג, א) מי זה בא מאד ום חמו ץ בגד ים מבצרה זה הדור בלבושו צעה ברב כחו אני מדבר בצדקה רב להושיע :650937: (ירמיה ו, יא) ואת חמת יהוה מלאתי נלאיתי הכיל שפך על עולל בחוץ ועל סוד בחו רים יחד ו כי גם איש עם אשה ילכדו זקן עם מלא ימים :660237: (ירמיה יב, יב) על כל שפים במד בר באו שדד ים כי חרב ליהוה אכלה מקצה ארץ ועד קצה הארץ אין שלום לכל בשר :736227: (יחזקאל ח, יא) ושבעים איש מזקני בית ישראל ויאזניהו בן שפן עמד בתו כם עמד ים לפניהם ואיש מקטרתו בידו ועתר ענן הקטרת עלה :738133: (יחזקאל י, ט) ואראה והנה ארבעה אופנים אצל הכרובים אופן אחד אצל הכרוב אחד ואו פן אחד אצל הכרוב אחד ומראה האופנים כעין אבן תרשיש :786105: (יחזקאל מ, ג) ויביא אותי שמה והנה איש מראהו כמראה נחשת ופתיל פשתים בידו וקנה המד ה והו א עמד בשער :810630: (הושע יג, יד) מיד שאו ל אפד ם ממות אגאלם אהי דבריך מות אהי קטבך שאול נחם יסתר מעיני :861103: (תהילים ז, יח) אוד ה יהו ה כצד קו ואזמרה שם יהוה עליון :865537: (תהילים יח, יט) יקד מוני ביו ם איד י ויהי יהוה למשען לי :915734: (תהילים קו, ט) ויגער בים סוף ויחרב ויוליכם בתהמות כמד בר : (תהילים קו, י) ויו שיעם מיד שונא ויגאלם מיד אויב :919352: (תהילים קט, ל) אוד ה יהו ה מאד בפי ובתוך רבים אהללנו :932108: (תהילים קלח, ח) יהוה יגמר בעד י יהו ה חסד ך לעולם מעשי ידיך אל תרף :1038441: (דניאל ב, לד) חזה הוית עד די התגזרת אבן די לא בידין ומחת לצלמא על רגלוהי די פרזלא וחספא והד קת המו ן : (דניאל ב, לה) באד ין דקו כחדה פרזלא חספא נחשא כספא ודהבא והוו כעור מן אדרי קיט ונשא המון רוחא וכל אתר לא השתכח להון ואבנא די מחת לצלמא הות לטור רב ומלת כל ארעא :1038450: (דניאל ב, לה) באד ין דקו כחד ה פרזלא חספא נחשא כספא ודהבא והוו כעור מן אדרי קיט ונשא המון רוחא וכל אתר לא השתכח להון ואבנא די מחת לצלמא הות לטור רב ומלת כל ארעא :1078911: (נחמיה ג, כז) אחריו החזיקו התקעים מדה שנית מנגד המגדל הגד ול היו צא ועד חומת העפל :1096229: (נחמיה יג, יג) ואוצרה על אוצרות שלמיה הכהן וצד וק הסו פר ופד יה מן הלוים ועל ידם חנן בן זכור בן מתניה כי נאמנים נחשבו ועליהם לחלק לאחיהם :1097718: (דברי הימים א א, ט) ובני כוש סבא וחוילה וסבתא ורעמא וסבתכא ובני רעמא שבא ודד ן : (דברי הימים א א, י) וכו ש ילד את נמרוד הוא החל להיות גבור בארץ :1142252: (דברי הימים ב א, ג) וילכו שלמה וכל הקהל עמו לבמה אשר בגבעון כי שם היה אהל מועד האלהים אשר עשה משה עבד יהו ה במד בר :23132: (בראשית יט, טז) ויתמהמה ויחזיקו האנשים בידו וביד אשתו וביד שתי בנתיו בחמלת יהוה עליו ויצאהו וינחהו מחוץ לעיר :166965: (ויקרא טז, יז) וכל אדם לא יהיה באהל מועד בבאו לכפר בקדש עד צאתו וכפר בעדו ובעד ביתו ובעד כל קהל ישראל :246630: (במדבר לד, יב) וירד הגבו ל הירד נה והיו תוצאתיו ים המלח זאת תהיה לכם הארץ לגבלתיה סביב :594599: (ישעיה כא, ב) חזות קשה הגד לי הבוגד בוגד והשו דד שודד עלי עילם צורי מדי כל אנחתה השבתי :691417: (ירמיה לב, כח) לכן כה אמר יהוה הנני נתן את העיר הזאת ביד הכשדים וביד נבוכדראצר מלך בבל ולכד ה : (ירמיה לב, כט) ובאו הכשד ים הנלחמים על העיר הזאת והציתו את העיר הזאת באש ושרפוה ואת הבתים אשר קטרו על גגותיהם לבעל והסכו נסכים לאלהים אחרים למען הכעסני :719069: (ירמיה נ, ב) הגידו בגוים והשמיעו ושאו נס השמיעו אל תכחד ו אמרו נלכד ה בבל הביש בל חת מרדך הבישו עצביה חתו גלוליה :958718: (משלי כו, א) כשלג בקיץ וכמטר בקציר כן לא נאוה לכסיל כבוד : (משלי כו, ב) כצפו ר לנוד כדרור לעוף כן קללת חנם לא תבא :964506: (איוב א, י) הלא את שכת בעדו ובעד ביתו ובעד כל אשר לו מסביב מעשה ידיו ברכת ומקנהו פרץ בארץ :1094019: (נחמיה יב, כד) וראשי הלוים חשביה שרביה וישוע בן קדמיאל ואחיהם לנגדם להלל להוד ות במצו ת דויד איש האלהים משמר לעמת משמר :1194508: (דברי הימים ב לה, טו) והמשררים בני אסף על מעמד ם כמצו ת דויד ואסף והימן וידתון חוזה המלך והשערים לשער ושער אין להם לסור מעל עבדתם כי אחיהם הלוים הכינו להם : משיח
(סה"כ 21)895261: (תהילים עב, ה) ייראוך עם שמש ולפני ירח דור דורים :860356: (תהילים ו, ד) ונפשי נבהלה מאד ואת יהוה עד מ תי : (תהילים ו, ה) ש ובה י הוה ח לצה נפשי הושיעני למען חסדך :450120: (שמואל ב יא, יא) ויאמר אוריה אל דוד הארון וישראל ויהודה ישבים בסכות ואדני יואב ועבדי אדני על פני השדה חנים ואני אבוא אל ביתי לאכל ולשתות ולשכב עם אש תי חי ך וח י נפשך אם אעשה את הדבר הזה :526969: (מלכים א כב, לט) ויתר דברי אחאב וכל אשר עשה ובית השן אשר בנה וכל הערים אשר בנה הלוא הם כתובים על ספר דברי הימים למ לכי יש ראל : (מלכים א כב, מ) וי שכב אח אב עם אבתיו וימלך אחזיהו בנו תחתיו :595730: (ישעיה כב, יא) ומ קוה עש יתם בי ן הח מתים למי הברכה הישנה ולא הבטתם אל עשיה ויצרה מרחוק לא ראיתם :596554: (ישעיה כג, ב) דמ ו יש בי אי סח ר צידון עבר ים מלאוך :703390: (ירמיה לט, ד) ויהי כאשר ראם צדקיהו מלך יהודה וכל אנשי המלחמה ויברחו ויצאו לילה מן העיר דרך גן המ לך בש ער בי ן הח מתים ויצא דרך הערבה :1186187: (דברי הימים ב לא, ח) ויבאו יחזקיהו והשרים ויראו את הערמות ויברכו את יהוה ואת עמ ו יש ראל : (דברי הימים ב לא, ט) וי דרש יח זקיהו על הכהנים והלוים על הערמות :340080: (יהושע כב, כג) לבנות לנו מזבח לשוב מאחרי יהוה ואם להעלות עליו עולה ומנחה ואם לעש ות עלי ו זבח י שלמים יהוה הוא יבקש :1095120: (נחמיה יב, מג) ויזבחו ביום ההוא זבחים גדולים וישמחו כי האלהים שמחם שמחה גדולה וגם הנש ים והי לדים שמח ו ותשמע שמחת ירושלם מרחוק :154863: (ויקרא י, יב) וידבר משה אל אהרן ואל אלעזר ואל איתמר בניו הנותרים קחו את המנחה הנותרת מאשי יהוה ואכלוה מצות אצל המזבח כי קדש קדשים הוא :1143584: (דברי הימים ב ב, ו) ועתה שלח לי איש חכם לעשות בזהב ובכסף ובנחשת ובברזל ובארגון וכרמיל ותכלת וידע לפתח פתוחים עם החכמים אשר עמי ביהודה ובירושלם אשר הכין דויד אבי :658966: (ירמיה יא, יג) כי מספר עריך היו אלהיך יהודה ומספר ח צות י רושלם ש מתם מ זבחות לבשת מזבחות לקטר לבעל :703556: (ירמיה לט, ו) וישחט מלך בבל את בני צדקיהו ברבלה לעיניו ואת כל ח רי י הודה ש חט מ לך בבל :326065: (יהושע יג, כג) ויהי גבול בני ראובן הירדן וגבול זאת נחלת בני ראובן למשפחתם הערים וח צריהן : (יהושע יג, כד) וי תן מש ה למ טה גד לבני גד למשפחתם :352057: (שופטים ה, יא) מקול מח צצים בי ן מש אבים שם יתנו צדקות יהוה צדקת פרזנו בישראל אז ירדו לשערים עם יהוה :454461: (שמואל ב יג, כב) ולא דבר אבשלום עם אמנון למרע ועד טוב כי שנא אבשלום את אמנון על דבר אשר ענה את תמר אח תו : (שמואל ב יג, כג) וי הי לש נתים ימ ים ויהיו גזזים לאבשלום בבעל חצור אשר עם אפרים ויקרא אבשלום לכל בני המלך :503181: (מלכים א יא, לו) ולבנו אתן שבט אחד למען היות ניר לדויד עבדי כל הימים לפני בירושלם העיר אשר בח רתי לי לש ום שמ י שם :684376: (ירמיה כט, ח) כי כה אמר יהוה צבאות אלהי ישראל אל ישיאו לכם נביאיכם אשר בקרבכם וקסמיכם ואל תשמעו אל חלמתיכם אשר אתם מח למים : (ירמיה כט, ט) כי בש קר הם נבאים לכם בשמי לא שלחתים נאם יהוה :1057239: (דניאל יא, כג) ומן התח ברות אלי ו יעש ה מרמ ה ועלה ועצם במעט גוי :1074347: (עזרא י, כב) ומבני פשח ור אלי ועיני מעש יה ישמ עאל נתנאל יוזבד ואלעשה :
חיתוך תוצאות חיפוש של 2 תוצאות אחרונות עבור:
דוד
משיח
מקסימום מרחק:
מדריך כיצד לחפש חיתוך ראשי תיבות
חיתוך ראשי תיבות
בטבלה למטה מופיע חיתוך ראשי תיבות של "משיח " עם "דוד ", וכאן במדריך זה נסביר כיצד למצוא חיתוך של ראשי תיבות:
א) שלב ראשון מחפשים ראשי תיבות של "דוד ", ומקבלים תוצאות רבות.
ב) שלב שני מחפשים ראשי תיבות של "משיח " ומקבלים גם כן מספר תוצאות.
ג) בשלב השלישי הולכים לתחתית לשונית ה"תוצאות חיפוש", ולוחצים על כפתור "חיתוך תוצאות", איפה שכתוב:
אם רוצים להגדיל את המקסימום מרחק שקובע את המרחק המותר בין ראשי תיבות של "דוד", לבין ראשי תיבות של "משיח", שימו לב שככל שהמרחק גדול יותר כך התוצאות יהיו רבות יותר.
ד) שלב רביעי נקבל משהו כזה:
כאשר לוחצים על ראשי תיבות של " משיח " אז מקבלים את תוצאות החיתוך שהם הפסוק הכתוב למעלה: 526969: (מלכים א כב, לט) ויתר דברי אחאב שהוא הפסוק היחידי שסמוך לו יש גם "דוד", וגם "משיח", לוחצים על המספר הקטן 526969 כדי להיכנס לטבלה של ראשי התיבות ולראות את התוצאות חותכות זו את זו.
(כג) ועתה הנה נתן יהוה רוח שקר בפי כל נביאיך אלה ויהוה דבר עליך רעה:
(כד) ויגש צדקיהו בן כנענה ויכה את מיכיהו על הלחי ויאמר אי זה עבר רוח יהוה מאתי לדבר אותך:
(כה) ויאמר מיכיהו הנך ראה ביום ההוא אשר תבא חדר בחדר להחבה:
(כו) ויאמר מלך ישראל קח את מיכיהו והשיבהו אל אמן שר העיר ואל יואש בן המלך:
(כז) ואמרת כה אמר המלך שימו את זה בית הכלא והאכילהו לחם לחץ ומים לחץ עד באי בשלום:
(כח) ויאמר מיכיהו אם שוב תשוב בשלום לא דבר יהוה בי ויאמר שמעו עמים כלם:
(כט) ויעל מלך ישראל ויהושפט מלך יהודה רמת גלעד:
(ל) ויאמר מלך ישראל אל יהושפט התחפש ובא במלחמה ואתה לבש בגדיך ויתחפש מלך ישראל ויבוא במלחמה:
(לא) ומלך ארם צוה את שרי הרכב אשר לו שלשים ושנים לאמר לא תלחמו את קטן ואת גדול כי אם את מלך ישראל לבדו:
(לב) ויהי כראות שרי הרכב את יהושפט והמה אמרו אך מלך ישראל הוא ויסרו עליו להלחם ויזעק יהושפט:
(לג) ויהי כראות שרי הרכב כי לא מלך ישראל הוא וישובו מאחריו:
(לד) ואיש משך בקשת לתמו ויכה את מלך ישראל בין הדבקים ובין השרין ויאמר לרכבו הפך ידך והוציאני מן המחנה כי החליתי:
(לה) ותעלה המלחמה ביום ההוא והמלך היה מעמד במרכבה נכח ארם וימת בערב ויצק דם המכה אל חיק הרכב:
(לו) ויעבר הרנה במחנה כבא השמש לאמר איש אל עירו ואיש אל ארצו:
(לז) וימת המלך ויבוא שמרון ויקברו את המלך בשמרון:
(לח) וישטף את הרכב על ברכת שמרון וילקו הכלבים את דמו והזנות רחצו כדבר יהוה אשר
ד בר:
(לט) ו יתר
ד ברי אחאב וכל אשר עשה ובית השן אשר בנה וכל הערים אשר בנה הלוא הם כתובים על ספר דברי הימים ל
מ לכי י
ש ראל:
(מ) ו
י שכב א
ח אב עם אבתיו וימלך אחזיהו בנו תחתיו:
(מא) ויהושפט בן אסא מלך על יהודה בשנת ארבע לאחאב מלך ישראל:
(מב) יהושפט בן שלשים וחמש שנה במלכו ועשרים וחמש שנה מלך בירושלם ושם אמו עזובה בת שלחי:
(מג) וילך בכל דרך אסא אביו לא סר ממנו לעשות הישר בעיני יהוה:
(מד) אך הבמות לא סרו עוד העם מזבחים ומקטרים בבמות:
(מה) וישלם יהושפט עם מלך ישראל:
(מו) ויתר דברי יהושפט וגבורתו אשר עשה ואשר נלחם הלא הם כתובים על ספר דברי הימים למלכי יהודה:
(מז) ויתר הקדש אשר נשאר בימי אסא אביו בער מן הארץ:
(מח) ומלך אין באדום נצב מלך:
(מט) יהושפט עשר אניות תרשיש ללכת אופירה לזהב ולא הלך כי נשברה אניות בעציון גבר:
(נ) אז אמר אחזיהו בן אחאב אל יהושפט ילכו עבדי עם עבדיך באניות ולא אבה יהושפט:
(נא) וישכב יהושפט עם אבתיו ויקבר עם אבתיו בעיר דוד אביו וימלך יהורם בנו תחתיו:
(נב) אחזיהו בן אחאב מלך על ישראל בשמרון בשנת שבע עשרה ליהושפט מלך יהודה וימלך על ישראל שנתים:
(נג) ויעש הרע בעיני יהוה וילך בדרך אביו וב
ד רך אמ
ו וב
ד רך ירבעם בן נבט אשר החטיא את ישראל:
(נד) ויעבד את הבעל וישתחוה לו ויכעס את יהוה אלהי ישראל ככל אשר עשה אביו:
מלכים ב פרק-א (א) ויפשע מואב בישראל אחרי מות אחאב:
(ב) ויפל אחזיה בעד השבכה בעליתו אשר בשמרון ויחל וישלח מלאכים ויאמר אלהם לכו דרשו בבעל זבוב אלהי עקרון אם אחיה מחלי זה:
(ג) ומלאך יהוה דבר אל אליה התשבי קום עלה לקראת מלאכי מלך שמרון ודבר אלהם המבלי אין אלהים בישראל אתם הלכים לדרש בבעל זבוב אלהי עקרון:
(ד) ולכן כה אמר יהוה המטה אשר עלית שם לא תרד ממנה כי מות תמות וילך אליה: